1. Pozycje: fudo-dachi 2. Uderzenia/cięcia: morote tsuki (jodan, chudan, gedan) 3. Kopnięcia: hiza-geri chudan 4. Test sprawności: 50 x zaciskanie pięści, 10 przysiadów 5. Teoria i komendy: zasady bezpieczeństwa na sali, w szatni, strefy (jodan, chudan, gedan), znaczenie słowa kiai -"okrzyk"
1. Pozycje: zenkutsu-dachi 2. Uderzenia/cięcia: uraken-shomen-uchi 3. Bloki: morote gedan-barai 4. Kopnięcia: hiza-geri chudan plus kiai 5. Renraku: krok w tył do zenkutsu-dachi i powrót do fudo-dachi 6. Test sprawności: 10 skłonów w przód z leżenia na plecach 7. Teoria i komendy: pozycja seiza- siadanie i wstawanie, ukłony, znaczenie słowa naura- powrót
1. Pozycje: heiko-dachi, yoi-dachi 2. Uderzenia/cięcia: seiken-tsuki (jodan, chudan, gedan) 3. Bloki: gedan-barai 4. Kopnięcia: hiza-geri jodan plus kiai 5. Renraku: krok w tył do zenkutsu-dachi z morote gedan-barai/ gadan-barai i powrót do fudo-dachi 6. Test sprawności: 10 ugięć ramion z leżenia przodem w podporze na dłoniach i kolanach 7. Teoria i komendy: znaczenie słowa karate oraz kara - pusty, te - ręka, osu - akceptacja, pozdrowienie itp.
1. Pozycje: heisoku-dachi 2. Uderzenia/cięcia: oi-tsuki (jodan, chudan, gedan) 3. Bloki: jodan-uke 4. Kopnięcia: mae-keage 5. Renraku: trzy kroki w przód/tył w zenkutsu-dachi z oi-tsuki 6. Test sprawności: 20 przysiadów (ręce na karku, tułów pionowo), 10 wahnięć w formie kołyski na brzuchu: z leżenia przodem 7. Teoria i komendy: prawidłowy wygląd karategi i wiązanie pasa, liczenie po japońsku do dziesięciu
1. Pozycje: musubi-dachi 2. Uderzenia/cięcia: gyaku-tsuki (jodan, chudan, gedan) 3. Bloki: soto-uke 4. Kopnięcia: kin-geri 5. Renraku: trzy kroki w przód/tył w zenkutsu-dachi z gyaku-tsuki 6. Test sprawności: 10 skłonów w przód, 10 wahnięć w formie kołyski na plecach z przysiadu (ręce zaplecione wokół kolan) 7. Teoria i komendy: znaczenie słów: sensei - nauczyciel, sempai - starszy rangą, shihan - nauczyciel mistrz
1. Pozycje: nekoashi-dachi 2. Uderzenia/cięcia: seiken-ago-uchi 3. Bloki: uchi-uke 4. Kopnięcia: mae-geri chudan 5. Renraku: trzy kroki w przód w zenkutsu-dachi z oi-tsuki/ gyaku-tsuki/ uke, obrót z gedan-barai 6. Test sprawności: 10 ugięć ramion z leżenia przodem w podporze na pięściach i kolanach, 10 wahnięć w formie kołyski na plecach (z przysiadu, ręce pod kątem 45 stopni amortyzując pad w tył) 7. Teoria i komendy: znaczenie słowa: kyoku-shin-kai
1. Pozycje: kokutsu-dachi 2. Uderzenia/cięcia: shuto-sakotsu-uchi-komi 3. Kopnięcia: soto-keage 4. Renraku: trzy kroki w przód w zenkutsu-dachi z keri, obrót z morote gedan-barai 5. Test sprawności: 10 przewrotów w przód, 60 sekund tzw. mostek 6. Teoria i komendy: przysięga dojo
1. Pozycje: moroashi-dachi, uchihachiji-dachi 2. Uderzenia/cięcia: shuto-sakotsu-uchi 3. Kopnięcia: uchi-keage 4. Renraku: krok w tył do zenkutsu-dachiz gedan-barai plus gyaku-tsuki i powrót do fudo-dachi 5. Test sprawności: 10 przewrotów w tył, 10 razy po 20 sekund rozciąganie w maksymalnym rozkroku ze skrętem w lewo i w prawo, tzw. szpagat 6. Teoria i komendy: nogare I - oddychanie
1. Pozycje: sanchin-dachi 2. Uderzenia/cięcia: shuto-ganmen-uchi 3. Kopnięcia: mae-geri jodan 4. Renraku: trzy kroki w przód w zenkutsu-dachi z uke plus gyaku-tsuki, obrót z gedan-barai 5. Kata: Kihon kata I 6. Test sprawności: 10 razy tzw. gwiazda gimnastyczna, 10 razy dotknąć głową podłogi poprzez skłon w przód siedząc w maksymalnie szerokim rozkroku, nogi proste w kolanach 7. Teoria i komendy: nogare II- oddychanie ura (odwrotnie)
1. Pozycje: kiba-dachi 2. Uderzenia/cięcia: uraken-sayu-uchi, uraken-hizo-uchi 3. Kopnięcia: kansetsu-geri 4. Renraku: trzy kroki w przód w sanchi-dachi z tsuki/uchi/geri/uke, obrót przez przekrok 5. Kata: Taikyoku I 6. Test sprawności: 10 razy zamach nogą przechodząc do stania na rękach pod drabinkami 7. Teoria i komendy: ibuki - oddychanie z 2 wydechami
1. Pozycje: tsuruashi-dachi 2. Uderzenia/cięcia: uraken-yoko-uchi (jodan, chudan, gedan) 3. Kopnięcia: kakato-geri 4. Renraku: trzy kroki w przód w zenkutsu-dachi z mae-geri plus gyaku-tsuki, obrót z morote gedan-barai 5. Kata: Taikyoku II 6. Test sprawności: 60 sekund stanie na rękach pod drabinkami 7. Teoria i komendy: etykieta dojo
1. Pozycje: kake-dachi 2. Uderzenia/cięcia: shuto-mawashi-uchi 3. Bloki: shuto-mawashi-uke 4. Kopnięcia: yoko-keage, ushiro-keage 5. Renraku: trzy kroki w przód w kokutsu-dachi z shuto mawashi-uke, obrót poprzez przekrok 6. Kata: Sakugi I 7. Test sprawności: 10 razy sprężynka, tzn. wymyk w przód z leżenia na plecach 8. Teoria i komendy: historia Kyokushin Karate
1. Pozycje: pozycja walki 2. Uderzenia/cięcia: seiken tate-tsuki (jodan, chudan, gedan) 3. Kopnięcia: mawashi-geri gedan 4. Renraku: trzy kroki w przód w pozycji walki z gyaku tate-tsuki, obrót poprzez zakrok 5. Kumite: 5 minut system punktowy 6. Kata: Sakugi II 7. Test sprawności: 10 razy scyzoryk w zwisie tyłem na drabinkach, 60 sekund szpagat w bok na piętach 8. Teoria i komendy: twórca nowoczesnego Kyokushin Sosai Mas. Oyama
1. Pozycje: krok dostawny w pozycji walki 2. Uderzenia/cięcia: tetsui-hizi-uchi, tetsui-yoko-uchi (chudan, jodan, gedan) 3. Kopnięcia: mawashi-geri chudan 4. Renraku: trzy kroki w przód w zenkutsu-dachi z mae-keage/yoku-keage/ soto-keage plus gyaku-tsuki 5. Kumite: 10 minut system punktowy 6. Kata: Taikyoku III 7. Test sprawności: 10 przeskoków przez klęczącego na kolanach partnera z pozycji w przysiadzie 8. Teoria i komendy: siedziba Światowej Organizacji i lider Kancho Shokei Matsui. Siedziby Europejskiej i Polskiej Organizacji, liderzy
1. Pozycje: przekrok i zakrok w pozycji walki 2. Uderzenia/cięcia: tetsui-kome-kami-uchi, uraken-shita-tsuki 3. Bloki: osae-uke 4. Kopnięcia: mawashi-geri jodan 5. Renraku: trzy kroki w przód w zenkutsu-dachi z kin-geri/mae-geri/mawashi-geri plus gyaku tsuki 6. Kumite: 15 minut system punktowy 7. Kata: Pinian I 8. Test sprawności: 10 razy przeskok w przód i w tył przez pas trzymany oburącz 9. Teoria i komendy: Wyniki Polaków na MŚ i ME
1. Pozycje: poruszanie się z partnerem w pozycji walki 2. Uderzenia/cięcia: seiken-mawashi-uchi 3. Bloki: morote-uke 4. Kopnięcia: yoku-geri chudan 5. Renraku: trzy kroki w przód w pozycji walki z mae-geri/mawashi-geri/yoko-geri plus gyaku tate-tsuki 6. Kumite: 20 minut system punktowy 7. Kata: Pinian II 8. Test sprawności: 10 podciągnięć ze zwisu przodem na drabinkach 9. Teoria i komendy: znajomość podstawowych słów po japońsku
1. Pozycje: poruszanie się w pozycji walki z dowolnymi technikami ręcznymi i nożnymi stosując bloki, uniki, zmianę dystansu oraz kiai 2. Uderzenia/cięcia: gonhon-nukite 3. Bloki: uchi-uke i gedan-barai 4. Kopnięcia: uchiro-geri chudan 5. Renraku: trzy kroki w przód w pozycji walki z oi tate-tsuki plus gyaku tate-tsuki 6. Kumite: 25 minut system punktowy 7. Kata: Sakugi III 8. Test sprawności: 10 przeskoków ponad krzesłem z przewrotem przodem na materacu 9. Teoria i komendy: Komendy stosowane na treningu Kyokushin Karate
1. Pozycje: tzw. walka z cieniem 2. Uderzenia/cięcia: nukite (ippon/nihon/yonhon) 3. Bloki: juji-uke (jodan, gedan) 4. Kopnięcia: yoko-geri jodan 5. Renraku: trzy kroki w przód w pozycji walki z oi-tate-tsuki plus gyaku tate-tsuki plus mae-geri/mawashi-geri/yoko-geri , obrót podnosząc ręce 6. Kumite: 30 minut system punktowy 7. Kata: Pinian III, Kihon kata II, Sanchin kata 8. Test sprawności: próba przejścia na rękach w szerz sali, elementy samoobrony 9. Teoria i komendy: komendy stosowane na zawodach Kyokushin Karate